-
Basiscursus OMFT – Logopedie en Tandheelkunde – België
Onderzoeken is een. Behandelen is twee. Gewoonteverandering is drie. Afwijkende mondgewoonten als duim-, vinger-, speenzuigen, nagelbijten, mondademen of een afwijkend slikpatroon kunnen onbalans in het functioneren van …Meer informatie -
Praktische cursus Technisch Lezen – België
Onderzoeken is een. Weten is twee. Zekerder werken is drie. Wat werkt wel en waarom bij lezen? Wie de antwoorden kent, werkt zekerder en …Meer informatie -
Praktische cursus Spelling – België
Leuk is een. Lekker is twee. Resultaat is drie. Happy Meals gaan erin als koek. Reden: kinderen vinden het leuk én lekker. Immers, er …Meer informatie -
Basiscursus Coaching – België
Oefenen is een. Coachen is twee. Zelfstandigheid is drie. Spelling- of rekenproblemen, dyslexie of dyscalculie… Het ene probleem, brengt vaak het andere met zich …Meer informatie -
Verdiepingscursus OMFT – Oromyofunctionele therapie – België
Meten is een. Interpreteren is twee. Protocollair behandelen is drie. Bij Oromyofunctionele therapie (OMFT) geldt: meten is weten. Ten eerste, omdat meting van onder …Meer informatie -
Expertcursus OMFT – Samenwerking Logopedie en Orthodontie – België
Afwijkend mondgedrag is een. Samenwerken is twee. Optimaal resultaat is drie. Tijdens de Expertcursus OMFT wordt ingegaan op de orthodontische benadering van behandeling van cliënten …Meer informatie -
Cursus De Kracht van goed Schrijfonderwijs – België
Bewegen in de ruimte is een. Bewegen op papier is twee. Leren schrijven is drie. Schrijven is de ruggengraat van elk vak. Voor elk …Meer informatie -
Cursus Dyscalculie en rekenproblemen – België
Herkennen is een. Erkennen is twee. Behandelen is drie. Eenvoudige sommen niet uit je hoofd weten, moeite met getallen en cijfers hebben, talige rekenopgaven …Meer informatie