KWeC
Kwalitatieve Workshops en Cursussen
  • HOME
  • CURSUSSEN
    • Dyslexie
    • Dyscalculie
    • Logopedie
    • Schrijven
    • Coaching
    • België
  • AGENDA
  • INCOMPANY
  • OVER KWeC
    • Wie en wat zit er achter KWeC?
    • Doelstellingen
    • KWeC-hûs
    • KWeC-methodiek
    • KMO-portefeuille
    • Downloads
  • KAARTEN
    • KWeC-cursuslocaties
    • Specialisten-OMFT-Nederland
    • Specialisten-OMFT-België
  • BLOG
  • CONTACT
  • WEBSHOP LEERGOED
Neem contact met ons op

Cursussen

Home > Cursussen
  • Dyslexie
  • Dyscalculie
  • Logopedie
  • Schrijven
  • Coaching
  • België
  • Fonologie: onderzoek en behandeling

    Luisteren is een. Spreken is twee. Verstaan is drie.   Kinderlijke prietpraat is meestal grappig, maar wat als het een fonologische stoornis is? Als meerdere …
    Meer informatie
  • Basiscursus OMFT – Logopedie en Tandheelkunde

    Onderzoeken is een.  Behandelen is twee. Gewoonteverandering is drie.    Afwijkende mondgewoonten als duim-, vinger-, speenzuigen, nagelbijten, mondademen of een afwijkend slikpatroon kunnen onbalans in het functioneren van …
    Meer informatie
  • Basiscursus Dyslexie: praktisch van A tot Z

    Schrijven is een. Lezen is twee. Functionele geletterdheid is drie.   E = mc2 van dyslecticus Einstein, is hét wetenschappelijk bewijs dat dyslexie geen gebrek aan …
    Meer informatie
  • Specialist Begrijpend Lezen met jeugdliteratuur

    Een strip lezen is een. Een boekje lezen is twee. Jeugdliteratuur lezen is drie.   Om je in de denkwereld van een striptekenaar te verplaatsen …
    Meer informatie
  • Cursus Leesspecialist

    Lezen is een.  Begrijpen is twee.  Leuk vinden is drie.   De Leesspecialist maakt het bovenstaande een, twee, drie mogelijk. Want in deze 3-daagse cursus …
    Meer informatie
  • Cursus Spellingspecialist

    Spellen is een.  Onthouden is twee.  Leuk vinden is drie.   ‘Moeilijke-woorden-angst’ verhindert vrij, goed en begrijpelijk communiceren. Het Groot Dictee der Nederlandse taal heeft …
    Meer informatie
  • Cursus Hart voor goed Schrijfonderwijs

    Motoriek is een.  Schrijven is twee.  Handschrift is drie.   Goed schrijven is belangrijk voor succes op school, maar ook om later succesvol deel te …
    Meer informatie
  • Cursus TOS en leren lezen

    Tijdig herkennen is een. Leren lezen is twee. Taalniveau verbeteren is drie.   Een TaalOntwikkelingsStoornis (TOS) is een onzichtbare handicap met duidelijke gevolgen. Want ‘TOS-kinderen’ …
    Meer informatie
  • Cursus Dyscalculie en rekenproblemen

    Herkennen is een. Erkennen is twee. Behandelen is drie.   Eenvoudige sommen niet uit je hoofd weten, moeite met getallen en cijfers hebben, talige rekenopgaven …
    Meer informatie
  • Verdiepingscursus OMFT – Oromyofunctionele therapie

    Meten is een.  Interpreteren is twee. Protocollair behandelen is drie.    Bij Oromyofunctionele therapie (OMFT) geldt: meten is weten. Ten eerste, omdat meting van onder …
    Meer informatie
  • Expertcursus OMFT – Samenwerking Logopedie en Orthodontie

    Afwijkend mondgedrag is een. Samenwerken is twee. Optimaal resultaat is drie.   Tijdens de Expertcursus OMFT wordt ingegaan op de orthodontische benadering van behandeling van cliënten …
    Meer informatie
  • Basiscursus OMFT – Logopedie en Tandheelkunde – België

    Onderzoeken is een.  Behandelen is twee. Gewoonteverandering is drie.    Afwijkende mondgewoonten als duim-, vinger-, speenzuigen, nagelbijten, mondademen of een afwijkend slikpatroon kunnen onbalans in het functioneren van …
    Meer informatie
  • Praktische cursus Technisch Lezen – België

    Onderzoeken is een. Weten is twee. Zekerder werken is drie.    Wat werkt wel en waarom bij lezen? Wie de antwoorden kent, werkt zekerder en …
    Meer informatie
  • Praktische cursus Spelling – België

    Leuk is een. Lekker is twee. Resultaat is drie.    Happy Meals gaan erin als koek. Reden: kinderen vinden het leuk én lekker. Immers, er …
    Meer informatie
  • Basiscursus Coaching – België

    Oefenen is een. Coachen is twee.  Zelfstandigheid is drie.   Spelling- of rekenproblemen, dyslexie of dyscalculie… Het ene probleem, brengt vaak het andere met zich …
    Meer informatie
  • Verdiepingscursus OMFT – Oromyofunctionele therapie – België

    Meten is een.  Interpreteren is twee. Protocollair behandelen is drie.    Bij Oromyofunctionele therapie (OMFT) geldt: meten is weten. Ten eerste, omdat meting van onder …
    Meer informatie
  • Expertcursus OMFT – Samenwerking Logopedie en Orthodontie – België

    Afwijkend mondgedrag is een. Samenwerken is twee. Optimaal resultaat is drie.   Tijdens de Expertcursus OMFT wordt ingegaan op de orthodontische benadering van behandeling van cliënten …
    Meer informatie
  • Cursus De Kracht van goed Schrijfonderwijs – België

    Bewegen in de ruimte is een. Bewegen op papier is twee. Leren schrijven is drie.   Schrijven is de ruggengraat van elk vak. Voor elk …
    Meer informatie
  • Cursus Dyscalculie en rekenproblemen – België

    Herkennen is een. Erkennen is twee. Behandelen is drie.   Eenvoudige sommen niet uit je hoofd weten, moeite met getallen en cijfers hebben, talige rekenopgaven …
    Meer informatie

BEKEND IN NEDERLAND EN BELGIË

GECERTIFICEERD

WETENSCHAPPELIJK ONDERBOUWD

25 JAAR ERVARING

TEVREDEN DEELNEMERS

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Dyslexie
  • Dyscalculie
  • Logopedie
  • Schrijven
  • Coaching
  • België
  • Wie en wat zit er achter KWeC?
  • Doelstellingen
  • KWeC-hûs
  • KWeC-methodiek
  • Downloads
  • KWeC-cursuslocaties
  • KWeC-behandelaren
  • Specialisten-OMFT-Nederland
  • Specialisten-OMFT-België
  • Agenda
  • Incompany
  • Contact
  • Privacybeleid
  • Disclaimer



info@kwec.nl
0517-452389
Google maps >
Contactpagina